Karadeniz04 Kzlar hayrlı akşamlar 4 aylik bebegim her seferinde koyu yeşil kaka yapiyo normal mi sadece anne sütüyle besleniyor ama aklıma takildii
MerveDuruAmine Anne sütüyle beslenen bebeklerin altın sarısı yada hardal sarısı olması lazım kakalarının üşütmüş olabilir yarın bit doktora gidin derim yeşil kaka iyi değil eğer ki mama kullanmıyorsa mama kullanımında olması normal karşılanıyordu.