minikkoalammmm Kızlar bugün kızımın 2.doz aşıları yapıldı rota ve menenjit aşısı şuan ateşi 37.5 düşmüyor calpol vermiştim bi kaç saat önce ama etki etmedi çok huzursuz mama içmiyor ağlıyo sürekli ne yapmalıyım acile götürsek mi yoksa beklemeli miyiz
GiybetReis minikkoalammmm menenjit ateş yapabilir. Calpol verdikten 4 saat sonra tekrar verebilirsiniz. Kaç aylık. 1 yaş üstüyse pedifende verilebilir. 38 olana kadar evde bekleyin bence. Tabi yine en iyi siz bilirsiniz ben olsam öyle yapardım.
MerveDuruAmine 38.5 ateş sayılıyor canım 37.5 normal dolven alıp deneyin birde üstünü çıkarın zıbınla kalsın
GiybetReis minikkoalammmm kucukmus bebiş. tamam kalın giydirmeyin. Ilık su ile bezle minik minik silebilirsiniz vucudunu.
Deletedmom_109 minikkoalammmm bir de bexsero aşısı yapıldıysa ateşi olabilir gece ara ara ateşini ölçün Allahın izniyle bir şey olmaz
Deletedmom_109 minikkoalammmm o ateş yapabilir şuan için sakin olun biraz ağır bir aşı üstünü ince giydirin 38ten düşmesse doktora giderseniz
Lilababymom minikkoalammmm iki aşıyı neden birlikte yapmışlar anlamadim. 37.5 çok tehlikeli degil ama sürekli kontrol edin üzerini soyun gerekirse ıslak bezler koyun. Ayrıca calpol ne zaman açıldı. 1 aydan fazla olduysa bekledikçe etkisini kaybediyormus. Hemşiremiz demişti. Yenisini alıp verin gerekirse. Aşılar maalesef ateş ve huysuzluk yapiyor. Bizde de çok oldu. 38.5 falan olursa beklemeyin hastaneye gidin. 6 saatte bir calpol vermeye devam edin bir iki gün ateş olsa da olmasa da. Bazı durumlarda ateş düşmüyorsa 4 saatte bir de verilebiliyor sanırım. Baktınız olmuyor ilik bi banyo yaptırın
minikkoalammmm Lilababymom 3 aşı aynı anda yapıldı bit ağızdan 2 tane bacaktan evet biliyorum o yüzden bugün yeni almıştım calpolu 37.7 de şuan 😟
Lilababymom minikkoalammmm menenjit aşıları güçlü aşılar 2 3 gün devam edebilir ateşi. Bizim de başımızdan geçti üzerini örtmeyin ince seyler giydirin sürekli kontrol edin bir şey olmaz 38 üstünü gördüğümüz zamanlar oldu hep soyduk bez koyduk şurup verdik kısa sürede düştü. Endişe etmeyin yarına daha iyi olur. Ağrısı da vardır zaten onun menenjit bacakta agri yapiyor aşının vurulduğu yerde birkaç gün sertlik olur
minikkoalammmm Lilababymom örtmedim üzerini zıbınla tutuyorum düşmüyor ateşi ilk kez böyle bi durum yaşıyorum korktum o yüzden dakika başı ateşini ölçüyorum 37.7 37.8 çıkıyor kulakdan ölçünce 38 çıkıyo 🙈