Babybus_ Kızlar 1 haftaya yakındır namaza başladım elhamdülillah ancak hem çalışıyorum hem ev isi bebegimde benimle surekli sabah namazlarına kalkamayip kazaya bırakıyorum uyandığımda saat 7 8 olmus oluyor sizce yanlismi yapiyorum ne yapmaliyim
Mariposa Babybus_ vaktinde kılmak gerekiyor ☺️ Hayırlı olsun.. arada kalkamadigimiz oluyor Allah afetsin ama alışkanlık haline getirmemek lazım
ikikoalaanasi Babybus_ aslında kalkıp kilmaniz yarım saatinizi bile almaz ☺️ uykunun en tatlı anında uyanmak zor geliyor ama meselede zaten bunu yenmemiz. Sabah ezanın da kılınan namaz daha bir huzur veriyor. Nasip olur inşallah 😇
Babybus_ ikikoalaanasi inanin butun vakitlere kosarak gidiyorum öyle heyecanli istekliyim ama sabah namazi böyle oldu iste cok sagolun♥️