Busra2013 43 gunluk olduk 37 gunde kan bitmisti hani nokta nokta kahfe beyaz geliodu 38 de fln birden kan cogsldi simdi 43 hala gunde 2 ped doluyor acaba normal adetmi oldum doktora gittim dikisin rahmim gayet iyi dedi
Busra2013 Mrs-Turkk valla korkuom peki bisi sorcm turkiyede dogumdan 2.3 ay sonra kanser testi yspiolsrmi kadin doktoru 2 ay sonrays randevu verdi rshim agzi kanseri icin isvicredeyim ben
Mrs-Turkk Busra2013 yok ya o prosedür gereği öyleymiş doğum normalde olsa, sezeryanda olsa smear testi alınıp kanser taraması olurmuş canım☺️