Merhabalar,
büyük kızım 3 yaş 3 aylık, küçük kızım da 7 aylık olmak üzere. Büyük kızım bana çok yapuşık. Hep öyleydi ama çalıştığım için çok rahatsız etmiyordu. Evde de yatılı bakıcımız var gündüzleri ben işe gideeken onla çok mutlu evde kalırdı. Bana çopu zaman güle güle bile demezdi. Ya da hafta sonu işim olduğunda kalırdı bakıcıyla. Ben evdeyken yemek fln yaparken bakıcıyla oynardı fln. Kardeşten sonra bir süre evdeydim. Kardeşin de etkisiyle iyice bana yapıltı. Ama yine de iki kızımı da bakıcıya burakıp dışarı çıkardım. Yada evde işim varsa torgunsam uyursam fln bakıcıyla oynardı ikisi de. Ne olduysa ikş hafta önce başladı ben teyzeyi istemiyorum. Onla kalmak istemiyor babayla kalmak istemiyorum senle evde kalmak istiyorum. Ama askında kreşe de gidiyor iki aydır. Kreşe de gitmeyecekmiş. Tuvalete giriyor illa beni çağırıyor. Sabahları kreşe ben bırakıyordum çünkü babayla gitmek istemiyor. Bir kere baba aldı ağlaya ağlaya beni aradılar. Ama nasıl bir ağlama. İki gündür de artık işe daha erken gidiyorum kreşe mecbur baba bırakıyor, arkamdan gitme gitme diye ağlıyor. Bakıcı bişi yaptı desem ben hep evdeyim ikisi beraberken bişi yapmadı biliyorum. Ki zaten kadın kendi bu duruma çok üzülüyor. Hadi bakıcıyı geçtim babaya da aynı. Anne anne geldi ona da aynı. Kimseyi istemiyor. Anlıyorum kardeş kıskançlığının etkisi var ama bu kadar başkalarından niye nefret ediyor çözemiyorum. Her sabah ve akşam sürekli bi ağlama halinde. Bu kıskançlık geçiyor mu?