Kızlar benim kızım mayısta 1 yaşına giricek aptamil mama kullanıyoruz ama az önce mamayı emmek istemedi acaba kaşık mamaya başladım onu verim bakım yocek mi diye onu verdim yedi bi tabak ama mamayı emmedi mama vermeyi bırakıp sadece kalık mama ve ek gıda çorba vs. Devam eden var mı aranızda ilk çoçuğum tecrübesizim yanlış birşey yapmak istemiyorum açılcaksı