Kızlar allah aşkına bir bilgisi olan yazsın bundan yaklaşık 3 hafta önce sarı ve yeşil rengi akıntı görmeye başladım ( bu arada 3 ay önce sezaryen oldum ). 1 hafta önce de ameliyat bölgelimi yani karnımı kastım zorladım biraz. Ve ağrımaya başladı ağrım gitgidr biraz arttı artık yürüyemiyordum hiç geçmeden bir saniye bşle kızlar. Sonra doktora gittim ultrasınla baktı dikişlerin iyi bİr sıkıntı yok dedi ve kan istedi qkıntı için . Enfeksiyon varmış yumurtalıklarım iltihaplanmış antibiyotik falan verdi. İki gün oldu yala ağrıyor artık nefes alamıyorum ağrıdan mideme kadar çıkıyor ağrı ve şiödi de sıtma vurmaya başladı ve ateşim de car bçraz kızlar yazanıyorum idare edin başına g3len var mı