20.00- 02.00 saatleri arası bebekler uykuda büyüme hormonlarını salgiliyor o saat aralığında uykuda olması çok iyi. Eskiler-anneler, kaynanalar- düşünce olarak da eskiler (!) :) Kırmadan durumu anlatmak, çağın getirisi imkanlar sayesinde uyumanın önemini vurgulayan araştırmalardan bahsetmek faydalı olur heralde :)