Sesaa1 Genel olarak cırtlı daha işlevsel bence. İkisini de evde bulunduruyorum duruma göre kullanıyorum. 1 yaş civarı bi dönem bez bağlatmamaya başlamıştı o dönem külot bez çok işime yaradı. Yürümeye başladıktan sonra dışarda bez değiştirmem gerekirse direk külot bez kullanıyorum pratik oluyor. Onun dışında cırtlı kullanıyorum