biranne123 Dr bir ay aralıklı olacak şekilde 2 kez yazdı. İlkinde 2 tane vurulacak (Bexsero+Nimenrix) , 1 ay sonra ise sadece 1 tane ( Bexsero) vurulacak dedi. Yaptıran anneler sizde nasıl oldu? Ateş filan da yapar mı sonrasında
Deletedmom0099 biranne123 7-9-15 bexsero ilk doz sıkıntısız, ikinci doz biraz ateşli, üçüncü doz bayağı ağrılı, ateşli geçti ay tek doz nimenrix yapıldı, sıkıntı olmadı
Aloneeee biranne123 cnm dozları bebek kaç aylıksa ona göre değişiyor o yüzden herkesin dozu farklıdır emin ol doktora güven kafanı karıştırma 😌 mesela biz 3 Doz bexsero 3 doz nimenrix yaptıracağız. Ama kızımda geç kaldığım İçin sadece bir doz nimenrix yapılmıştı. Yani bu aşılar bebeğin ayına göre dozları değişiyor
biranne123 Deletedmom0099 yani 3 kez bexsero bir kez de nimenrix olmak üzere 4 kez mi yaptırmıs oldunuz
Meyracukurmaraz 8.ayında ilk doz bexsero yaptırdık. 4 gün ateşi hiç düşmedi gece güzdüz 36 dereceyi 1 kere göremedin en düşük 37.6 oldu ilaçla bile düşüremedim. 2.doz 10.ayında birde 1 yaşından sonra hatırlatma dozu dedi. Nimenrix de 1 yaşından sonra tek doz olacal