Bebegim 15gunluk dogduktan 5gun sonra kontrole gittik bebegim 3.500kilo dogmustu 3kilo olmus zayflanis doktor kan aldi iyi beslenememis dedi yogumbakima aldi 3gun yatti orda mama vermisler cocuguma sonra bn gittim yanina ordan beri emziriyorm mama vermek icimie sinmiyo bnm tek tuk veriyorum neyse hastaneden 1hafta sonra ciktik mamayi geceleri 30ml 40ml olarak verdim sureklide emzirdim bugun kontrole gittik bebegim hastanedeki ciktigimiz kilodan baska kilo almamis 50gr fln anca niye kilo almiyo bn iyi besleyemiyomuyum basina gelen varmi duzenli mi mama vermelitlyim midesinide buyutmek istmeiyorm bebegi kilo almayan ilk bebegim cok endiseleniyorm artk