Merhaba
Geçen hafta 2 aylık bebeğimin kasığında şişlik hissettim yumurta gibiydi doktora götürdük kordon kisti kendi kendine geçmesi zor oluyor 9 aylıkken ameliyat olması gerekli ama kötü bişey değil bebeğe huzursuzluk vermez dedi. Yaşayan arkadaşlar var mı?