Poyraziminannesiyim Kızlar bebeğim 9aylık düzeltilmiş 7bucuk aylık bgun ilk dişini patlattgini farkettim ilk bebeğim tecrübem yok kaç günde çıkar o diş ve bu dönemde neler yardımcı olur bana bilgi verir misiniz
KaganinAnnesi26 Poyraziminannesiyim yakında belli olur gözükür 1 ay içinde tamamen uzamış olur çıkarken ağrısı olmaz asıl sorun patlaması bende gece yatmadan calpol veriyorum biraz üst dişleri geliyor çünkü ağrısı çok
Boncuk1421_ Bizimde 8 buçuk aylıkken çıkmıştı altıncı hastalık geçirdiği dönem patladı baya ağır geçti .diş jeli kullandım ve geceleri calpol verdim ağrısı çok oluyor acı çekiyor diye .sonra geçti şimdi üst diş çıkıyor gıcır gıcır yapıyor bile 😂
Musam Boncuk1421_ siZe birsey soracam benim oglum 10 ay 27 günlük 3 gun önce ilk dişini patlattı o dişin uzaması ne kadar sürüyor ve uzarken agrı oluyor mu ? Tecrübesiniz diye size sormak istedim
Boncuk1421_ Musam iş patlayıncaya kadar 1 hafta içinde belli oluyor sonra baya baya çıkıyor .en fazla toplamda 1 hafta çektim ben hastalığı dahil sonra normale döndü 🙏 şimdiden hayırlı olsun
Boncuk1421_ Musam huzursuzluğuna göre geceleri çok huzursuz oluyordu yatmadan önce veriyordum .gün içinde olacaksa da belli ediyor kendini zaten sabah uyanında kahvaltıdan sonra
Musam Boncuk1421_ sağolun bizimki patladı ama uzama süresi 1 hafta mı sürüyor bu süreçte de huzursuzluk vs olmuş muydu sizds
Boncuk1421_ Musam huzursuzluğu bi hafta sürer gözükmeye başladı mı huzursuzluğu kalmaz .artık dişin boyutu ne kadarsa zamanla uzar .bizim hala uzuyor 2 ay oldu ilk dişi patlayalı
Poyraziminannesiyim Patlamış dişi cnki elime battı baktım inşallah kazasız belasız uzar kurtuluruz hepimiz😇😁🙏
KaganinAnnesi26 Musam tetagil de kullanıyorum ben çok ağrısı varsa diş jeli de çok ağrısı oluyorda sürüyorum hemen
Boncuk1421_ Musam aynen tez vakitte çıksın dişler .ilaç içirme taraftarı değilim aslında ama acı çekmesinden iyidir diye calpol veriyorum .siz bilirsiniz ilaç konusunda yapmanız gerekeni
Musam Boncuk1421_ valla calpol mutlaka veririm çünkü biz yetişkinler bile diş agrısını nasıl cekşyoruz ki onlar bebek yazık