mercanmeb 5 ay 24 günlüğüz. Dün itibariyle ek gıdaya başladık. Kabakla başladım. Kabağın birazını parmak şeklinde, diğerini de küp küp yapıp buharda haşladım. 1 tatlı kaşığı verdim ilk gün. Mama yedikten yarın saat sonra verdim. 1 kere yuttu diğerine yüzünü buruşturdu. Sabah kakasında azıcık gördüm Kabağı. Kakası Her zamankinden suluydu. Bu günde 2 tatlı kaşığı koydum tabağına. Mamasından 10 dk sonra verdim ama yok devamlı öğüdü yemedi hiç. Neden böyle oldu ki
Nursena0606 mercanmeb mamadan hemen sonra veriyorsunuz o yüzden yemek istemiyor olabilir. En z 1 saat sonra denemelisiniz. Çünkü mama onun bildiği bir tat ve ondan hemen sonra başka bir besin yemek istemeyebilir. Kaldı ki mamadan 10 dk sonra yine mama içmez böyle düşün. Tokken beslemek zor olur.
watermelonlove mercanmeb karnı tok yememesi normal bir de başlarda yüz buruşturup istemiyorlar az uğraşmadım şimdi daha iyi yiyor tabi bazen yemediği az yediği oluyor emzirme/mama ile ek gıda arasındaki sürede önemli
Yarim_Kilo_Kiyma mercanmeb Bismillah daha ilk günden ne bekliyorsunuz ki 🤔 löpür löpür yemesini mi 😲 Süt dışında ilk kez bir tat tadıyor sonuçta. Birde adı üzerinde tadımlık çay kaşığı ile olacak. Birde ne aç ne de çok tok olacak
Aliaslan1 mercanmeb mamadan hemen sonra tok olduğu için yemiyordur bence 1-2 saat ara olması gerekiyor
AyazisMom Sevmemiş olabilir sonucta tadım olarak baslıyoruz ve ilk kez degisik bir sey yiyor cok normal benim oglumda armutu mesela hic yemedi ogurdu hep farklı bir sey deneyin mesela bal kabagı , patates , havuc ☺️
mercanmeb AyazisMom yarın havuç deneyeyim o zaman inşallah sever. Bir de ne zaman vermeliyim mamadan ne kadar sonrs
AyazisMom mercanmeb Mesela benim oglum 4 saatte bir 150 cc mamayla beslenen bir bebek ben mamadan 2 saat sonra tadım yaptırıyordum tadımdan 2 saat sonrada mama veriyordum yani sizde beslenme saatinizin tam orta aralıgını secebilirsiniz ayrıca havuc yerine bal kabagini ilk deneyin isterseniz daha yumusak bi gecis olur sevebilcegi bir tat cunku