Topkek Merhaba hanımlar 9 ay önce sezeryan oldum göbek biraz kaldı platese başlamak istyorım ama sizler ne kadar süre sonra başladınıx
KaSeAy Topkek 6 ayı bekle dedi doktor ama 4. ayda basladım sadece karın egzersizlerinde yormadm kendimi.
Ballilokmaayse Topkek doktorum bana da 6 ay demişti Bn de 7 bucuk ay oldu doğum yapalı pazartesi başlıcam