mina00 Linaninannesiii evet alt karın ben sezaryen dogum yaptım dıkıs ustu kaldı oyle gıtmıyor, korsede kullandım aylarla 66-67sm falandı 1 ay onceye kadar şu aralar olcmedım, kılo olarakda ıdealım 50
mina00 sadeturkvatandasi 😂kocamda oyle soyluyor zaten (şaka yapıyorum zayıfsın boyle guzelsın dıyıp duruyor) şu aralar bıraz musaıt degılım dıyetısyen ozel dıyetler konusunda
mina00 AnnaKurt bıde bu gun 2 dıyet daha arastırdım patates yogurt ve nohut mercımek bulgur yogurt dıyetı su orucuna dayamazsam onlardan yapmayı dusunuyorum
Linaninannesiii mina00 teşekkür ederim. Ketoda karbonhidrat almıyorsun protein ve yağ alıyorsun yumurta peynir zeytin zeytinyağı sıvıyağ yok. İşte et türleri var. Ama keto biraz pahalı bir diyet olduğu için normal diyete gidin isterseniz
mina00 Serapalptekinhhh ben 2 kez yapmaya calıstım ama dogru yapamadım, dun 18:00dan bısey ıcmıyorum yemıyorumda bakalım dayana bılırsem bu gun dayanamazsam ayran dıetı sonrada patates dıyetı yapmayı dusunuyorum
Themia mina00 su orucundan yoğun bakımlık bir hasta gördüm. Sodyum zehirlenmesi ama yine siz bilirsiniz 😬
mina00 Themia sadece bu gun yapmaya karar verdım regl oldum cok agrıyorum yarın ayran dıyetı uygulayacagım
mina00 Esra_Deva hıc bırsey yemıyorsun sadece su ıcıyorsun oda cok susarsan, zorlarsa senı patates ve ayran detoxu dıyetı var ben bu gun ayran detoxu dıyetı ıcın malzemelermı hazırladım yarın baslıyacagım
mina00 Dila97 efsun form kullanmıstım 1 ayda 4,150gr verdım şimdide odem atmaya yardımcı kıona cayı sıparıs etdım gelsın bakalım yardımcı olucakmı