ruveydadnz eşimle aynı yerde çalışıyoruz. akşam eve gelince üzerimdeki her şeyi atıyorum. o da öyle. evde ikimiz de varoş gibi takılıyoruz. en geniş pantalon yada eşofman, en rahat tişört, şort falan😂 evde bir de tayt içerisinde bunalmak istemiyorum.