Babybus_ 😂😂 yok ya diyet yaptım baya inceldim sende yap. Keto yap aralıklı oruc yap ya da diyetisyene git boğazımızı tutarsak veriyoruz ben emzirmiyorum. Ama işte dondurma çikolata çekiyor sürekli canım o yüzden geri 63 oldum 59 dum baya incelmiştim tabi bir karın kası hayal hiç olmadı hayatımda😂