Semaronas Kızlar test yaptım 3 saat sonra baktım unuttum yaptığımı ve silik çizgi çıktı daha sonra gittim bi tane daha aldım bu sefer erken sonuç testi aldım tek çizgi çıktı sizce hamilemiyim değilmiyim
Dyglila Semaronas 3 saat geçtiği için test geçersiz olur. Son yaptığın testi dikkate al. Gecikmen mi oldu?
BuzluKahve Semaronas Genelde ilk 15 dakika sonra çıkan sonuç geçersiz oluyor derler ama hem gebelik hem corona testinde 2 saat sonra pozitif oldu test. İkisinde de pozitifmişim😅 siz kan verin bence
Semaronas Dyglila bebeğim 6 aylık 3 ay önce regl oldum daha da olmadım hamile olabilirmiyim bilmiyorum
Semaronas BuzluKahve bende geçen hafta yaptım ertesi gün baktım hala tek çizgiydi bu seferki ertesi günde hala 2 çizgi ama silik
Dyglila Semaronas yeni doğumlarda düzensizlik oluyor kuzum. Ama ilk yaptığın test geçersiz. Yarın için sabahtan ilk idrarınla tekrardan test yap 5 dk içinde belli olur.
Aras_0636 Semaronas Canım adeti kaç gün gördün.Cuma günü adet gördüm sadece 1 gün adetim devam etmeyince test yaptım çift çizgi bebeğim daha 10 aylık 🤷😩😩
Semaronas Aras_0636 ekimde doğum yaptım ocakta 4 5 günlük adet gördüm daha da olmadım nisandayız 3 aydır adet görmüyorum