Kızlar korunuyoruz ama hamilelikten şüpheleniyorum oğlum var 6 aylık inşallah suphelerim doğru çıkmaz ama mide bulantılarım var bel ağrısı ve karın ağrısı oldu 2 gün erken gebelik testi aldım ve çift çizgi çıktı birisi soluk neyse sonra normal test aldım tek çizgi çıktı ve şuan da adetim çok düzenli olur ama 2 gün geçti sizce bişey varmıdır bı sorum daha olucak sutum azalmaya başladı eğer hamilelik varsa bu sütümü etkiler mi