Başlık biraz komik oldu ama, normalde gündüz uykuları 3-4 saati geçmez . Gece de çok uyanır. Ama 2 gündür gece de gündüz de baya uyuyor. Mesela her yattığı gündüz uykusu en az 2 buçuk saat, ama gece de uyuyor. Uyanıkken gayet hareketli bir sıkıntı yok. Bugün doktora da gittik detaylı muayene etti ben çok uyuyor deyince güldü daha ne istiyorsun sağlık açısından bir problem yok, bebek bu dedi. Başına gelen var mı? Kendi vücudunu falan mı sıfırlıyor niye böyle 😂 bu kadar uyumasına hiç alışkın değilim. Doğduğundan beri çok uyanık kalan bir bebek çünkü