Kizlar merhaba 8 ay once doğum yaptim ciddi bir sekilde sac dökülmesi yaşıyorum.bekarken de saclarim dokulurdu fakat bu kadar degildi (suan kellik durumuna dogru gidiyorum yani )degerlerime baktirdim tsh yuksek cikti onunla ilgili zaten ilac kullaniyorum.
dogal olarak kullandiginiz sampuandir bakim kurudur veyatta su doktor cok iyidir diyebileceginiz her seye muhtacım