Hulyaa123 oğlum da 2 yasına girdi artık dişeri ile yırtıyordu hep yeni emzik aldığım gün yırtık olanı verdim istemedi attı tamam o zaman uyu şimdi böyle dedim biraz mızmızlandı sonra uyudu. Devamı geldi böylece şuan kullanmıyoruz çok şükğr ama ilk 1 hafta sizi zorlayabilir gündüz de dahil.