Hanhi marka losyonu öneirsiniz
e-kubra biraz pahalı fakat mustela bebek vücut losyonunu öneririm.
e-kubra sebamed kullanıyoruz doğduğundan beri 🎀
.
Asllihhan teşekkür ederim ikilemde kaldım sebamed mi mustela mı diye
Mustela çok iyi. 6 ay gidiyor
Mustafatma bebe yağı çok çabuk tükendi, losyonu alacağım ben de. Umarım çok gider 🙈
Baby me