Merhaba güzel anneler. 20 günlük acemi anneyim. Bebeğimde birkaç gündür gaz sorunu başladı. Gazı çıkarması için her şeyi deniyorum. Bugün ve dün köpüklü kaka yaptı. Sebebi gaz sanırım. Başına gelen var mı? İnternetten baktım da yine de tecrübeli annelerin cevabına ihtiyacım var. İçim rahat etmedi. Çok sağolun şimdiden 🌸🌸