@Dlrygz degerininz gayet iyi 140 alti normaldir bende 50 mg yaptirdim 140 cikti sinir doktor dikkatli gidelim dedi bu hafta bebek önde gozuktu kilosu 100mg istedi ama kan idrar da verdim dün onlar normal üniversite hastanesine gidiyorum evim uzak küçük çocuğum 3 saate kadar bakiyorlarmis o kadar nasil durarim bilmiyorum