minikoglum28 Oznur23erkan E bebekte kare şeklinde pamuklar var onları ılık suda ıslatıp öyle kullanıyorum oğlumda
Elifiko Ben de yıkıyorum. 11,5 aylık oldu sanırım yolda, tatilde, misafirlikte vs. yıkayamadığım hallerde orayı burayı da silmeler dahil 3 paket ıslak mendil kullandım bugüne kadar.
Ecrintugce @Oznur23erkan pamuk kullanıyorum. En güzeli sağlıklı. Sadece dışarıda ıslak mendil kullanıyorum.
Ayso5 Oznur23erkan izotonikli olanlari kullanıyorum baby turco aldim ona ek mendili yıkayıp oyle siliyorum