Beratinannesi18 merhaba kolik bir bebek annesi olarak söylemeliyim ki bu süreçten tüm anneler geçiyor maalesef .. gaz olabilir ortam sıcaklığı olabilir sadece kendisini güvende hissetmediği için olabilir yada atak haftasıdır ondan olabilir.. bende cok uğraştım gazla falan filan , kolik bebek cok ama cok zor .. biz 7 aylık olduk hala etkisi devam ediyor yani huy olarak kaldı ama artık insan alışıyor bi yerden sonra .. tek söyleyeceğim şey sling al ve onunla hareket et suanda meme emmiyorsa belki senin sıcaklığını hissetmek istiyordur, slinge tak cok rahat edersin işini de yaparsın onunla da olursun kafasını kalp tarafına yakın koy ❤️