xwprensesannesii canım benimki de her beslenmeden sonra fışkırtma derecesinde kusuyor ne yapsak engelleyemiyorz bu durum kilo alımını dahi etkiledi. 2 ayda 1 kilo alınca doktorumuz reflü tanısı koyup 2 tane şuruba başlattı hatta biri antibiyotik... bunlarla 1 ay boyunca tedavi olucak 1 ayin sonunda duruma bakılacak. Sen de bu durumunu erteleme çaresini aramaya bak kilo alamıyorlar ve cılız kalıyorlar benimkisi 5bucuk aylık ve 6600 kilosu 7500 bekleniyor halbuki.