Emirefe- Herkese merhaba ben 38 günlük bir anneyim 40 ımda doktor kontrolüm var sezeryan oldum 40 muayenesinde Altan muane yapılıyor mu bilginiz varmı ?❤️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Emirefe- İki kez sezaryen oldum ikisininde 40 kontrolüne gitmedim 😂 bir hafta sonra gittim sadece ondada normla muayene ediyordu alttan değil.