aksam_ köpek dişi gercektn sancılı bir dönem..benim kızım hepsini bir anda çıkardı iştahsizdi…sabah kahvaltisini yapmazsa eger ben ara öğün olarak bişey teklif etmiyordum..aç kalıyordu aç kalınca öğlen yemeğini güzel yerdi…yemiyor diye ha bire seçenek sunup daha çok geri tepersiniz..sakin ol annesi bizim bir dış agrimiz olduğunda ağzınıza bişey alamiyorz..ve diş ağrısı gercktn kötü…açlıktan bişey olmaz tek çareniz sabırla öğün aralığını açmak sabah kahvaltisini şunun,yetmezse ogelene kadar seçenek sunmayın,acıkınca misler gbi yer