selmasln 7 aylık kızım bayram için yazlık takım aldım Adana’da yaşıyorum havalar dengesiz acaba kışlık mi alsam ince mi olur elbise aldım askılı. Sizler yazlık mi giydireceksiniz bilemedim ya ne yapsam
Nazmomy selmasln valla benim bebişte 5 aylık olacak kolları tülden bi elbise aldım içinr badi giydireceğim mecbur
Muhasebeciana selmasln kisa kollu bluz ve kot sort aldim 19 aylik kizima. Ama altina da mus corap giydirmeyi dusunuyorum hava serin olursa, uzerinede yagmurluk hava serin olursa yine
Eylblz Ay bende şuracıkta bekliyeyim. Yazlık elbiseler aldım ama hala kararsızım 6 aylık olcaz bizde bide uzun kollu takım alayim diyorum nolur nolmaz diye
Miraykzlky1 selmasln Canım bizde adananın ilçesindeyiz havalar karışık ama ince uzun kollu yada uzun kollu elbise alabilirsin yazlık için daha erken bence 6 ay bitti bizim de ama hala uzun kollu bayramlık için de uzun kollu elbise aldım