Ben 6 aydır kullanıyorum bi sıkıntı görmedim iki gün önde kan tahlili yaptırdık kam değeri 11 .çok düşük değil sınırda sorun teşkil etmedi ben devam ediyorum daha et ürünleri yedirmedim ben bi kaç gün arayla verdim kabızlık yapar diye şuan devamlı veriyorum hiç sıkımtı yaşamadım ☺️