Deletedmom_61 benim bebeğimde ilk doğduğunda hiç sevmezdi ve acayip ağlardı .eşim 35günlükken dış görev çıktı mecbur gitti bir hafta yoktu. doğudayız ve kimse yok ee yaz günü ve aşırı sıcak burası ben bir gün yaptırmadım ma ikinci gün dedim yaptırayım zaten fileye yatırıyorum ve yıkadım yüzüne getirmeden en son çıkarken yüzünü elimle yıkadım böyle böyle hem ben tek yıkamaya alıştım hem bebeğim banyoya alıştı hergün yıkardım yazın. siz bu kadar uzun süre banyo için ara verirseniz hem bebeğiniz de alışamaz . Ayrıca kendinizi bebeğinizin yerine koyun on gün yıkanmamayı bırakın 3. Gün yıkanmayınca bile insan rahat edemiyor. Bence yanınızda birisi varken tek yıkamaya çalışın böyle böyle tek yıkamaya alışırsjnız ki bebeğinizde 5aylık olmuş zaten.