shelia Bebeğimiz 2 haftalık ve emmeye başlayınca sütü genzine kaçırıyor. Meme çok dolu değilken bile oluyor.. Makas tutuş, başını yüksek tutma falan hep yaptığım şeyler ama bir türlü düzelmedi.. Akciğerlerine kaçmış mıdır? Nasıl önleyebilirim bu durumu? Her emzirme korkulu rüyam oldu.. Tıkanıyor nefes alamıyor gibi oluyor öksüre öksüre açılıyor.. ve tabi ağlayarak bitiyor..
48316ELIZAN shelia sutunuzu ilk olarak biraz sagin saklama posetinde dolapta daklayabilirsiniz daha sonra kullanmak icin tazyikli aktigi icin tikaniyor cunku bende o durumu yasadim 2 aylik oldu suan arada yine tikaniyor biberonla cunku cok aceleci