Kızım birkaç gün sonra 8 aylık olacak. 2 aydır nerdeyse katı gıda denemeleri yapıyoruz. Ben en başta blw yaptırmak için zorlamadım. Yemekleri kaşıkla verdim. Arada önüne koyuyordum ama hiç ağzına götürmüyordu eliyle oynayıp atıyordu. Şuan 8 aylık olacak ama hala eliyle oynuyor ama ağzına götürmüyor endişelenmeli miyim bilemedim. Oyuncaklarını ağzına götürüyor aslında ama yemeği neden götürmüyor anlamıyorum. Sizde durumlar nasıl yemeği kendi yiyebiliyor mu ?