Sevgili anneler kızım 9 buçuk aylık. Mesela bugünkü menüsünü sayacak olursam size Kahvaltıda yulaflı omlet ve birazcık tahinpekmez yedi. Öğlen küçük muzlu kek yedi İkindin bir tane elma yedi. Akşamda tavuk ve yoğurt vermeyi düşünüyorum. Yeterli öğünlermi acaba daha fazla vermelmiyim Kafam karışıyor bazen