Banu0 Kızlar Sultanbeyli tarafından bildiğiniz gittiğiniz güzel Bi çocuk doktoru var mı acaba bebegim 2 aylık olacak hala bi doktor bulamadikkk
Linaninannesiii Banu0 offf Sancaktepe deyim ersoy hastanesi vs gittim hepsi boş hepsi ilgisiz. Medipola gidiyorum Pendikteki o doktoruza beğenmedim bir araştırın Pendik Medipol kaliteli en aZından. Değiştircem doktoru
Linaninannesiii Banu0 şermin kuru adı beğenmedim. Gülten diye doktor var o en kötüsü. Ersoy hastanesinden nasıl oraya geçiş yapmıs anlamadım ilk gittiğimiz doktor gültendi
Linaninannesiii Feyyyzza prof doktor mesut okur diye birisini övmüşlerdi okumuştum bu uygulamada. Ona gideyim diyorum😃