fatma_erva Kilicfadime Benim bebeğim de 10 aylık kabız lik sorunumuz var 3 4 güne bi yapıyor çocuğum çok zorlanıyor. Kayısı kurusu varsa haşlayıp püre halinde verin faydası oluyor eğer denemediyseniz
tasyan Kilicfadime Bu ara bizim de öyle. Doktor nestlenin probiyotik tozunu verdi. yemeğine ya da sütüne karıştırıp veriyorum onunla düzeldi. bence siz de deneyin, ilaç değil zaten.
Seydasevdali Kilicfadime benim bebeğim 6 aylık 2 haftadır kabız denemediğim şey kalmadı bol bol kayısı püresi ve erik püresi yedirdim katı şeyler vermedim verdiğime de zeytinyağı koyup verdim bol su içirdim poposuna her altını değiştirdiğimde zeytinyağı sürdüm bol bol karnına ve bacaklarına masaj yaptım çok şükür dün düzeldi
Kilicfadime Yapıyorum zeytinyağ da veriyorum sürekli dulcosoft ’un da hiç faydası olmadı gaz bagirsak düzenleyicifelan hiç faydası olmadı
tasyan Kilicfadime Aynen o. Küçük 5 gramlık paketlet halinde olanını almıştım ben. Sabah akşam kullandık 2 güne düzeldi. Arada kabız olunca yine veriyorum. Zararlı bir şey de değil lif.
YaseminBS Kefir deneyin, mutlaka deneyin.. Ev yapımı olması tercih ama yoksa marketten güvenilir markaları tercih edebilirsiniz. Aç karına, katı gıdadan önce veya katı gıdanın yanında.. Mucize gibi 👍🏼