Ben ilk 1 ay aguline kullanmıştım gaz sıkışması için. O iyi gelmişti. Sonra oğlum kendi kendine tuvalet yapmaya gaz çıkarmaya başlayınca daha vermemiştim. Şimdi 3 aylık olduk iki gün süren çok acılı ağlama sonucu acile gittik doktor ciğerlerine kadar gaz dolmuş dedi. Biogaia ve sab simplex yazdı ama eczacı abla birini alsan yeter bence dedi. Bende sadece biogaia aldım. 2 gündür onu kullanıyoruz. Umarım şifa olur bebeklerimize