aslanannesi21 bizde de aynı durum var. Sallanırken gözümüzün içine bakıp gülüyor. Göz teması, takibi, bizi tanıması, odadan çıkınca ağlaması gibi tüm özellikleri normal. Doktorun yanında da yaptı sordum oyun yapıyor zaten otiZm belirtisi bu aylarda saptanmaz dedi. Ama sırtını da çarpmaya başlayınca içim rahat etmedi. Uyuyamıyorum tüm gün bunla ilgili araştırma yapıyorum. Norolaga götürmeyi düşündüm ama bu aylar için onlarında farklı tespit edebileceği bir durum olmadığınu düşünüyorum.