Ozge5555 Oglum 10 aylik bugun sunnet oldu yuz ustu dönuyor ve yuz ustu sürünüyor acaba bi zarari varmi yada ole yaptirilmamali mi lutfen yardmci olurmusunuz doktor hic bise solemedi
Slm1122 Ozge5555 ilk 2 gün dikkat edin sürtmesin demişti doktorumuz canım bezi büyük al 2 beden sürtmez belki
lyl0742 Ozge5555 bize normal hayatınıza devam edebilirsiniz yüz üstü yatabilir hiç sorun yok demişti ama ben tedbir amaçlı yatırmadım.
Yavuzseliminannesiii Ozge5555 benim de oğlum 9 aylık bende düşünüyorum sünneti lokal mi yapıldı yoksa genel anestezi mi verildi oğlunuza
Hande_ Klips korur ama yine de dikkatli olmakta fayda var . darbe alırsa canı acıyıp iyileşmesi geç olabilir
Ozge5555 Slm1122 1 beden buyuk aldik ama yuz ustu durunca bezede surtulur ya ne bilim biraz endise ettim 😢
Slm1122 Ozge5555 benimkide sürekli döndü ama bişey olmadı şükür yinede sen dikkat et canım sürtmesin fazla ilk 2 gün
lyl0742 Ozge5555 bişey olacağını zannetmem ya bende kucağıma aldım oturdu hafif den falan dikişli oldu bizim sizin klips yöntemiyle mi? Normal mi
lyl0742 Ozge5555 söylemedi mi doktorunuz dikişler şöyle olur böyle olur şöyle pansuman yapmanız lazım falan diye
Slm1122 Ozge5555 bişey olmaz İnşALLAH canım 2 gün demişti doktorumuz çok debelenmesin yinede arada döndür geçmiş olsun😇
ahmetemine08 Bizde 3 aylıkken yaptrdık şimdi 4 buçuk aylık dikişli yapıldı lokal anestezi ile şimdide yeğenim oldu 2 buçuk yaşında ona genel anestezi yaptılar ona bardak konuyor bi numara büyük bezle gayet rahat hareket ediyor
tostosata ahmetemine08 kaç günde iyileşti acaba bizde yarın olacağız bardak koy diyen de var koymayanda şaştım kaldım