Kızlar 11 aylık oğlum var hastalandı hastalıktan sonra inanılmaz huy değiştirdi. Sürekli ağlıyor herşeye sinirleniyor alt değiştirmek imkansız oldu saatlerce kakayla gezdiği oluyo yatırdığım anda kafasını yerlere vura vura ağlıyor. Bana da vurmaya başladı nerden nasıl öğrendi bu vurma işini anlamıyorum sanki benden nefret ediyo gibi babasına karşı böyle değil akşama kadar sadece beni görüyor yüz göz olduk gibi. 1 saat bile bırakıp kafamı dağıtabileceğim kimsem yok gece uyumaz sabah erkenden hortlar. Emmek istemiyor artık yemek yerken kaşığa vuruyo her yer rezil bir durumda akşama kadar la havle çekiyorum. Ruh gibi oldum onu sakinleştirmekten yoruldum. Artık o ağlarken boş boş ona bakıyorum tepkisiz depresyonun eşiğindeyim sinirimden yorgunluktan ağlıyorum. Dün akşam bir yere gittik bir dakika oturtmadı beni huysuzlugundan. Bu süreç geçici midir ne olursunuz birşey söyleyin ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım şaşırdım kaldım 😢😢😤😤😤😭😭