Kızlar selam, bebeğim tam üç aylık. Üç hafta önce kusma sorunuyla doktora götürdüm 5 kilo iken 200 gram vermiş. Emip kustugu için sanırım meme reddi de yaşadı şimdi zar zor döndürdüm ama genelde 5 dakika emiyor ve bırakıyor size de böyle oluyor mu ? Hiç bi zaman 15 dk bi memeden 15 dk bi memeden emmedi benim çocuğum. Bir de doktor gavicon verdi onunla biraz daha azaldı kusması haftaya bir daha götürecem kaç gram aldı diye bakacağız. Ama kusmasına ve 5 dk emmesine rağmen çok mutlu bir bebek. Bugün yine doktora gittik 150 gram daha almış bunu arttırmak İçin önerileriniz var mı ?