Onurbunur çalışıyorsanız evet
Değilseniz kontrol için gittiğinizde danışmaya sorun yönlendirirler
E devletten kurum ödemesi olarak aratın yattıysa görünür olması lazım süt ödeneği eşiniz adına da yatmış olabilir
Genelde 40 gün içinde yatırılır deniliyor