https://dosya.org/mhzvp kızlar bi bakarmisiniz ya oğlumun kolunun ust tarafinda burda ve bacağının üzerinde böyle yaralar çıkmıştı doktora götürdük alerji değilmiş bi krem bide batikon gibi bisey verdi kullanıyorum üst taraf gecmisti simdi yine çıkmaya basladi bu neye benziyor ya annemler temra diyo okuttuk hocaya yine geçmedi 🥺 cildiyeye götürsem bebekya bakarmi?