Sblatc Beslenmesinde ve genel durumunda bir problem yoksa normal kabul ediliyor. bazen basınç nedeniyle bazen de bebeklerin balgamını yutması nedeniyle olabiliyor. bence endişelenecek bir durum yok. Ama çok fazla köpük varsa, sürekli böyle oluyorsa, köpük kakanın önüne geçecek kadar fazlaysa o zaman bir doktora görünmenizde fayda var. çünkü öyle olunca laktoz intoleransı olabiliyor diye biliyorum. yani inek sütü alerjisi.