Kızım 5 buçuk aylık. Doğduğunda memeye cok düşkün bi bebekti uyanıkken hep meme emerdi ta ki 2 buçuk aylık olana kadar. Ondan sonra çevreye ilgisi artınca hiç memede durmak istemiyo. Ben de aç kalır diye hep veriyodum o da kendini geri itiyodu. Yani meme reddimiz vardı. Sürekli vermeyi deneyip, hoplayıp zıplayıp ya da uyurken emzirmekten cok yorulmuştum artık kendi haline bırakcam dedim ve dün nerdeyse 4 saate kadar emmedi sonra kendisi istedi ve hiç ses etmeden 10 dakika emdi ilk defa . Acaba gerçekten tam acıkmadığı için mi emmiyodu bu çocuk ? Sizin 5-6 aylık bebekleriniz ne kadar süre aralıkla emiyo ? Yani 4 saatte bir uzun bi süre değil mi kızlar