merwee89 Merhaba kızlar 2 ay 5 günlük bebegım var.gazlı bır bebek .Gün içinde çok sakin olduğu anlar az o yüzden gelişimini takip etmekte zorlanıyorum..2 aylık bebeklerınız neler yapabiliyor,neler yapıyordu bu dönemde?
Gokcennderenn merwee89 gülüyor yüzüne dokunmami seviyor ağu gibi sesler çıkarıyor elle ayaklar çok hareketli sanki dönmeye çalışıyor adını söyleyince tepki veriyor yada bana öyle geliyor sanki :)
Buketylz94 Karın üstü yatırdığımda kafasını dik tutabiliyor benimki😂 çıngıragını çok seviyor takip ediyor eliyle kavramak istiyor ama tutamıyor henüz
merwee89 Buketylz94 kafayı dık tutabilme var bizdede. ama karın üstü aktiviteyi cok sevdiği söylenemez 😂 cıngıragı sevıyor tepkı verıyot ama uzanma gıbı bı teşebbüs yok. sizde varmı? okuduğum kaynaklarda cisimlere ulaşmaya çalışır ama tutamaz dıyordu
derenay Beni babasını görünce gülücükler atıyor emziğini esnerken düşmesin diye elinin tersiyle destekliyor yada istemediğinde eliyle cıkarıyo atıyo cıngırak tutuyor elleri kolları cırpınır gibi kıpır kıpır beni alın gezdirin diyo evi turluyoruz gözüyle bizi takip ediyor bizimki doğduğundan beri kafasını dik tutuyordu zaten
merwee89 derenay kafayı dık tutabilme var bizdede hatta ılk zamandan beri. ama karın üstü aktiviteyi cok sevdiği söylenemez 😂 cıngıragı sevıyor tepkı verıyor,eline verince tutuyor ama uzanma gıbı bı teşebbüs yok. sizde varmı? okuduğum kaynaklarda cisimlere
Buketylz94 merwee89 evet tutamıyor henüz elleriniyle oynuyor ağzına alıyor emziği düşerse elleriyle destekleyip geri alıyor 😊 bide memedeyken ıhhh ımmm diye sesler çıkarıyor 2 gündür