Blessed winnie-the-pooh çok pahalı ancak bir kere alayım tam olsun diyorsanız stanley öneririm benimki yaklaşık 20 saat mamaya uygun sıcaklıkta tutuyor suyu çok memnunum
winnie-the-pooh Blessed valla önemli değil artık çünkü aldığımı bikez düşürdüm kırıldı gitti zaten bi bakayım teşekkür ederim 🙏
Blessed winnie-the-pooh rica ederim. 0.47 litre olanını kullanıyorum bu arada, tepesi de olduğu için baya büyük bişey oluyor aklınızda olsun. 1 litrelik olanla neredeyse aynı fiyat insanın bir aklı karışıyor ama 1 litrelik olan baya baya büyük
AyazisMom quechua kullanıyorum canım 0.4 olanı 24 saat boyunca sıcak tutuyor kac kez dusurdum hic bir sorun yasamadım 4 ay once 120 tleye aldım decatlondan simdiki fiyatını bilmiyorum
AyazisMom winnie-the-pooh Bende dusurdum gecenlerde masadan yuvarlana yuvarlana butun evi dolasti hatta 😆 Dısı celik zaten yamulmus bi kac kosesi sıyrık seklinde ama sapasaglam hala